środa, 27 listopada 2019

Library - Terrain Crate




  Dziś na tapetę wrzucam  zestaw Library z Mantic Terrain Crate. Tegoroczny Copernicon stałem po sąsiedzku w namiocie wystawców z Arturem Szyndlerem i takie cuda miał na stoisku (Paladynat), że aż się śliniłem. Wydałem tych pieniążków  hohoho, no bo po to też się je ma. Jednym z zakupów był zestaw Library (choć długo nie mogłem się zdecydować, który z dostępnych w Paladynacie kupić).



  W skład zestawu wchodzą: 6 regałów, 2 komody, 2 biurka, 2 drabiny, 2 półki narożne i 2 stosiki z książkami. Odlane są z bardzo solidnego plastyku. Wykonane w skali 28mm. Na chwilę obecną mam dwie opcje, albo rozrzucę zawartość zestawu po wszystkich dostępnych budynkach (najłatwiej), lub popełnię specjalnie dla nich bibliotekę. Co radzicie?





 

  Docelowo chciałem umieścić w tym oto vipie jednak jak widać to zbyt duża ruina. Będzie największym budynkiem z kolekcji  (nie mieści się w duże studio foto). Odziedziczyłem w spadku po Garranie no i trochę się obawiam trwałości ze względu na to, że z pianki pod panele.  



 
 

No i na koniec ponownie Erasmus, cieszący się z posiadania dwóch ksiąg Dark Heresy 2. 

  


3 komentarze:

  1. Fajne są te elementy wystroju z Mantica ale delikatnie mnie cena odstraszyła. Może kiedyś powrócę do tematu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. W jakiej cenie jest ten zestaw, bo jakoś w tego co widzę raczej 'manticowa'?

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam, że nie pamiętam ile płaciłem za zestaw. Robiłem większe zakupy a i Artur policzył "po znajomości", zresztą jak to na konwentach, wartość pieniędzy jest trochę inna.

    OdpowiedzUsuń