sobota, 16 listopada 2019

Mordheim - baza scenariuszy





Baza Scenariuszy do Mordheim
220 stron. 7 katalogów. 133 scenariusze. 



 
Zbiór scenariuszy, który masz przed sobą, to zlepek wyselekcjonowanych „przygód”, które spisywali przez lata mnisi tfu, spisywali gracze polskiej sceny Mordheim. Niektóre z nich tworzone były na potrzeby domowych kampanii, inne były jednostrzałowymi scenariuszami spisanymi dla dobrej zabawy, a jeszcze inne stworzono na turnieje. Ponieważ znaczną ich część przejąłem wieki temu i dla wielu z nich nie jestem w stanie odtworzyć autorów (młody człowiek z tamtych lat nie interesował się, kto napisał ów scenariusz, ot młody-gupi), a szkoda by z tego powodu przepadły w otchłani zapomnienia, przyjąłem zasadę dla wszystkich, że cały zbiór (włącznie ze scenariuszami piszącego ów wypocin) będzie no-name.
Nie przywłaszczam sobie praw do niczego tu zawartego, jedyne co zyskałem to satysfakcję, że ów zbiór powstał i że scenariusze znów się przysłużą dając zabawę. A straciłem no cóż, dwa tygodnie z życia klepiąc w klawiaturę. 

Do pobrania klikając poniżej w klik

KLIK 


Zawartość:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz