niedziela, 18 lipca 2021

Klanbracia szponowłada Tetcha



 

  Wataha Mistrza Skrytobójcy Azuraza Mściwego Cienia powiększyła się o „kolorową” grupę klanbraci pod dowództwem szponowłada Tetcha.

 

 Całą bandę prezentowałem bardzo dawno temu pod tym linkiem: Wataha MistrzaSkrytobójcy Azuraza Mściwego Cienia.

Od jutra zaczynam urlop, a plany są ambitne. 

 


 

 
 

  Do tego zdjęcia wykorzystałem Bazyliszka, który akurat był pod ręką. Malował go Karol, a wpis znajduje się pod tym linkiem: Bazyliszek.

 


  No i z bólem serca muszę przyznać, że zgapiłem dodatkową zasadę dla lipcowej edycji Figurkowego Karnawału Blogowego. Przeczytałem tylko tytuł, czyli „Chosen One”, i pobiegłem dalej. W międzyczasie z Młodym ustaliliśmy, co zaprezentujemy i dupa. No nic to, zrobimy to poza lipcowym Karnawałem, gdyż nasz Wybraniec został już pomalowany.  

 

 

1 komentarz:

  1. To nie powód, żeby nie podpiąć wpisu waszego Chosen One pod karnawał. Brak Waszych wpisów to będzie strata. Ich obecność, nawet jeśli nie do końca zgodnie z formułą, będzie na korzyść. :)

    OdpowiedzUsuń