piątek, 7 września 2018

Spis książek z uniwersum Wh40k wydanych przez Copernicus Corporation część 1









 Trylogia Eisenhorna - Dan Abnett

Xenos 

 Pocisk trafił mężczyznę tuż pod nosem, roztrzaskując kości czaszki i łamiąc zęby, które trysnęły na wszystkie strony. Nieszczęśnik postąpił do przodu jeszcze kilka kroków, a potem upadł. Jego martwe palce zacisnęły się kurczowo na spuście, a strzelba wypalała raz po raz. Woda, płyny organiczne i tablice rozdzielcze hibernatorów fruwały wokoło, rozrywane promieniami lasera. Do moich uszu dobiegły kolejne krzyki umierających. Poprzez te wrzaski i syk parującej cieczy dosłyszałem odgłos oddalających się ode mnie kroków. Eyclone uciekał. Ruszyłem za nim w pościg, mijając kolejne galerie i sale pełne szeregów komór kriogenicznych. Zewsząd dobiegały mnie krzyki i łomotanie w pokrywy hibernatorów... Boże mój! Imperatorze! Pomóż mi, bo nie jestem w stanie zapomnieć tego, czego tam doświadczyłem.


..................................................................................................................................................

Malleus 

W 41 milenium wrogowie ludzkości są śmiertelnie niebezpieczni. Stale knują spiski, a ich siły rosną. Podczas gdy na frontach żołnierze przeciwstawiają się najeźdżcom z bronią w ręku, na zapleczu święta Inkwizycja ściga tych najbardziej przerażajcych: złowróżbnych psioników, xenos i demony. Inkwizytor Eisenhorn wpada na trop sił, które musi zniszczyć, gdyż w przeciwnym wypadku na jego głowę spadnie gniew Kapituły Malleus. 


..................................................................................................................................................

Hereticus

 

 Niezliczone światy są teatrem wojny, którą Inkwizycja prowadzi przeciwko najgorszym wrogom ludzkości: obcym, splugawionym i wszetecznym. Kiedy w bitwie przeciwko jednemu z najstarszych przeciwników ludzkości zaczyna mu grozić śmierć, Inkwizytor Eisenhorn jest zmuszony zastosować budzące grozę środki, aby ocalić życie swoje i swoich przyjaciół. Powstaje pytanie, jak głęboko może zanurzyć się w odmęty tajemnic Chaosu, zanim przeistoczy się w jednego z tych, których poprzysiągł zniszczyć.


..................................................................................................................................................

Zwiastun Nocy - Graham McNeill 

 

Uriel Ventris, nowomianowany kapitan Czwartej Kompanii Ultramarines, zostaje wysłany na Pavonis, planetę gnębioną plagą eldarskich piratów i niepokojami wewntrznymi. Po przybyciu na miejsce okazuje się, że nic nie jest takie, jakie się na pierwszy rzut oka wydaje, a intrygi kryją w sobie kolejne spiski. Czas ucieka, a Uriel i jego sprzymierzeńcy muszą stanąć do śmiertelnie niebezpiecznej gry, której stawką jest istnienie całej planety. Jeżeli nie odkryją, kto jest ich nieuchwytnym przeciwnikiem, dla dobra ludzkości Pavonis zostanie zniszczona.



..................................................................................................................................................

Oko Terroru -Bayley Barrington J.


W mrocznej i gotyckiej przyszłości świata Warhammer 40.000, ludzka cywilizacja stoi na krawędzi zagłady. Trwa wojna i kosmiczne floty Imperium przygotowują się do krucjaty w samo serce Chaosu
– Oko Terroru. Tymczasem gwiezdny obieżyświat Maynard Rugolo poszukuje władzy i bogactwa przemierzając te obłąkane i przeraźliwe królestwa.


..................................................................................................................................................

W głąb Maelstromu – Marc Gascoigne, Andy Jones 

 

W mrocznej, gotyckiej przyszłości świata Warhammer, w roku 40.000 ludzkość znajduje się na krawędzi zagłady. W GŁĄB MAELSTROMU to zbiór kilkunastu krótkich opowiadań, rozgrywających się w tym mrocznym i przerażającym wszechświecie.

 Głos Kargona niósł się nad równiną, na której stała jego armia. Przybyli tu ze wszystkich kontynentów, zostawiając za sobą zrujnowane miasta, zbierając się na kawałku pustyni, na którym niegdyś stała główna baza garnizonu Imperium. Piasek był sczerniały i nadtopiony w efekcie zastosowania ostatniego, rozpaczliwego środka obrony – detonacji pocisków nuklearnych całego garnizonu.
- Simon Jowett Piekło w butelce

Powietrze przeszywały ochrypłe okrzyki i syk rozgrzanego do białości metalu. Potężne salwy laserów raz za razem trafiały w kadłub statku kosmicznego. W środku ludzie dławili się od gorącego powietrza. Kule ognia eksplodowały, podpalając uciekających pasażerów, topiąc metal i plastik.
- Barrington J. Bayler Dzieci Imperatora


..................................................................................................................................................

  Strefa śmierci - Marc Gascoigne, Andy Jones

 

W dzikim postindustrialnym świecie, zakamarkach tuneli i ruin, gangi renegatów walczą z całą bezwzględnością o przeżycie. Strefa Śmierci to zbiór opowiadań utrzymanych w konwencji mrocznej SF opisujących przygody w zdewastowanym miejskim piekle Nekromundy. 


..................................................................................................................................................

 

Kosmiczny Wilk - William King

Kosmiczni Marines są ostatnią nadzieją ludzkości. Młodzieniec Ragnar zostaje wybrany do dzikiego, ale dumnego Zakonu Kosmicznych Wilków. Jednak w jego duszy budzi się bestia, którą musi opanować, jeśli chce ze swoją wilczą sforą walczyć w obronie ludzkości.
  

..................................................................................................................................................

Szpon Ragnara - William King  

 

Drugi tom opowieści o Kosmicznym Wilku. Ukazuje on krwawe początki klanu Kosmicznych Marines i pierwszą misję Ragnara jako wojownika. Ragnar przemierza galaktykę, by na koniec zmierzyć się z ciemną stroną własnej osobowości.  


..................................................................................................................................................

Szary Łowca - William King  


W koszmarnym świecie 41 milenium galaktyką wstrząsa wojna. Jedyną obronę ludzkości przed całkowitą zagładą stanowią Kosmiczni Marines, a pomiędzy nimi najdziksze są Kosmiczne Wilki.
Kiedy siły Chaosu wykradają jedną z najjaśniejszych relikwii Zakonu, młody brat zakonny, Ragnar, zostaje rzucony w wir desparackiej walki o jej odzyskanie. Musi zdążyć, zanim najstraszliwszy, starożytny wróg ludzkości zostanie uwolniony z wielowiekowego więzienia. 



..................................................................................................................................................

Wilcze Ostrza  - William King 


Starożytny Dom Nawigatorów Belizariuszy od dawna był związany sojuszem z Kosmicznymi Wilkami. W zamian za nawigację przez niebezpieczną Osnowę, Kosmiczne Wilki oferowały honorową gwardię elitarnych wojowników – Wilczych Ostrzy do ochrony Domu.

Ragnar rozpoczynając wypełnianie swoich obowiązków na starożytnej planecie Terra, szybko zostaje uwikłany w skrytobójczą intrygę, której korzenie sięgają głębin Imperium. Nienawykły do machinacji politycznych, musi zwrócić się ku furii Wilków, jeśli ma uratować szlachecką dynastię i odzyskać swój honor.



..................................................................................................................................................

Synowie Fenrisa - Lee Lightner


Niewielu spośród Kosmicznych Wilków dorównuje sławą Ragnarowi Czarnogrzywemu. Jego czyny przeszły do legendy, a odwaga okazała się bezgraniczna. Gdy Ragnar i jego bracia z Wilczych Ostrzy zostaną wysłani, by zbadać wieści o napaściach Chaosu na planecie Hyades, spotkają swych najbardziej zaciekłych rywali: Kosmicznych Marines z Mrocznych Aniołów. Odżyje pamięć o prastarych zatargach, a gdy obie strony sprowadzą posiłki, sytuacja wymknie się spod kontroli. Czy zwaśnione Zakony zdołają dojść do porozumienia i rozpocząć współpracę, nim bezlitosne siły Chaosu wykorzystają ich nieuwagę do zrealizowania swych nikczemnych planów?  


..................................................................................................................................................


 Duchy Gaunta 

Pierwszy i Jedyny z Tanith - Dan Abnett

W mrocznej, gotyckiej przyszłości świata Warhammer, w roku 40.000 ludzkość znajduje się na krawędzi zagłady. Imperium, walczące o przetrwanie w galaktyce, stawia czoła wciąż nowym niebezpieczeństwom. W skażonych przez Chaos światach Sabbat, Imperialny Komisarz Ibram Gaunt musi walczyć zarówno z legionami Chaosu jak i wewnętrznymi starciami między regimentami. Pierwszy i Jedyny z Tanith jest epicką opowieścią o planetarnych podbojach, wielkich ambicjach, zdradzie i honorze.  

..................................................................................................................................................

 Komisarz Gaunt - Dan Abnett

W świecie Warhammera 40000 ludzkość balansuje na krawędzi zagłady. Imperialna Gwardia z Tanich stanowi pierwszą linię obrony przed bezlitosnym wrogiem. Dla żołnierzy z oddziału Pierwszy i Jedyny, oraz ich nieustraszonego dowódcy, komisarza Ibrama Gaunta, ta wojna to miejsce, w którym muszą być gotowi do ofiar nie tylko z własnych ciał, ale i dusz.  

..................................................................................................................................................
Nekropolia - Dan Abnett
Na rozdartej wojną planecie Verghast, Komisarz Ibram Gaunt i jego żołnierze trafiają w sam środek krwawej wojny domowej. Gdy zdradą i podstępem wróg zdobywa mury oblężonego miasta-kopca, wśród dotychczasowych towarzyszy broni rodzi się rozgoryczenie i wzajemna nienawiść. Duchy z Tanith nigdy wcześniej nie są tak blisko ostatecznej zagłady. Czy Gauntowi uda się uratować Vervun przed mrocznymi legionami Chaosu? Czy znajdzie sojuszników w tej misji? Czy uda mu się zwerbować nowych żołnierzy do zdziesiątkowanego regimentu i ponownie zjednoczyć Duchy?



..................................................................................................................................................

Gwardia honorowa - Dan Abnett

Komisarz Gaunt i Duchy tym razem walczą na Hagii, świecie-świątyni, którego zdobycie ma istotne znaczenie taktyczne i duchowe. Gdy potężna flota Chaosu pojawia się w pobliżu planety, Gaunt i jego żołnierze zostają wysłani z misją uratowania najświętszych relikwii Imperium - szczątków starożytnej świętej, która przed tysiącleciami poprowadziła ludzkość ku gwiazdom.

..................................................................................................................................................

Karabiny Tanith - Dan Abnett

Niespodziewany atak hordy Chaosu powstrzymał Krucjatę o Światy Sabbat. Wojska Imperium zostały odcięte od baz zaopatrzenia. Brakuje amunicji i paliwa. Komisarz-pułkownik Gaunt wraz z Pierwszym i Jedynym z Tanith muszą zdobyć Phantine, świat bogaty w prometan, ale tak skażony, że jedyną możliwością ataku jest desant z powietrza. Jest to niebezpieczny i jak dotąd niesprawdzony manewr. Czy w zetknięciu z zabójczym otoczeniem i śmiertelnym wrogiem Gaunt i jego żołnierze mają szanse na przeżycie?  

..................................................................................................................................................

Czyste srebro - Dan Abnett

Na bitewnych polach Głównej Aexe oddziały Gwardii Imperialnej zwarły się w śmiertelnym klinczu z mrocznymi siłami Chaosu. Komisarz Ibram Gaunt ze swoim regimentem - Pierwszym i Jedynym z Tanith - zostaje bezmyślnie wrzucony w piekło okopowych walk, gdzie życie od śmierci oddziela jedynie nawała artyleryjska. Jedyną szansą Gaunta i jego lekko uzbrojonych zwiadowców jest zgłoszenie się na misję, której nikt nie śmiał się podjąć! 

..................................................................................................................................................

Męczeństwo Sabbat - Dan Abnett

Na spustoszony atakami Chaosu układ Sabbat spłynęła fala odnowionej nadziei wraz z pojawieniem się dziewczęcia, podającego się za nowe wcielenie Świętej Sabbat. Mimo wątpliwości żywionych przez naczelne dowództwo, jej obecność okazuje się źródłem inspiracji dla oblężonych żołnierzy Imperium. Mroczne siły Chaosu nie zamierzają jednak zignorować nowego zagrożenia. Gdy wyślą przeciw niej swych najstraszliwszych zabójców, na barkach Komisarza Gaunta i jego oddziału spocznie odpowiedzialność utworzenia ostatniej linii obrony!
 ..................................................................................................................................................

Zdradziecki generał - Dan Abnett

Wybawiciel… czy zabójca?

W pierwszej księdze nowej serii o Duchach Gaunta wysoki rangą oficer Imperium został pochwycony przez mroczne siły Chaosu. Ibram Gaunt musi zebrać doborowy oddział najbardziej zaufanych żołnierzy i zapuścić się daleko poza linie wroga. Ich misja polega na uratowaniu oficera, o ile będzie to możliwe. Jeśli jednak pojawi się zagrożenie, że posiadane przez niego ważne informacje zostaną ujawnione, akcja ratunkowa zmieni się w próbę zamachu.


..................................................................................................................................................

Ostatni rozkaz - Dan Abnett

Trwa wojna o Światy Sabbat. Komisarz-pułkownik Ibram Gaunt powraca z piekielnie trudnej misji na tyłach wroga i przekonuje się, że jego regimentu już nie ma. Żołnierze z Tanith zostali przydzieleni do innego pułku i ze względu na znakomite umiejętności zwiadowcze wykonują najbardziej niebezpieczne zadania. Pamiętając o niedawnych koszmarnych doświadczeniach, Gaunt musi stoczyć najtrudniejszą walkę w życiu: zebrać Duchy i poprowadzić je do zwycięstwa przeciwko mrocznym siłom Chaosu.

..................................................................................................................................................




















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz