środa, 4 sierpnia 2021

LXXXIV Figurkowy Karnawał Blogowy - Bohater!


 

  W sierpniu tańczymy na blogu Rzuć 90k6!, gdzie Viluir zarzuciła temat „Bohater” dla LXXXIV Figurkowego Karnawału Blogowego.

Oto Igor, służący hrabiny Margot von Carstein. Czymże byłby Władca Nocy bez Drega? Któż chroniłby jego leża za dnia, któż dbałby o wszystkie przyziemne sprawy, o domenę? Dreg, niedoceniany bohater. 

 

 




  Korzystam z końcówki urlopu i wraz z synem jedziemy z kampanią w Warheim. Testy Skavenów na Jaszczuroludzi nie wypadły zbyt pozytywnie tak więc kampanię gram przedstawicielką rodu von Carstein. Pomalowany wyżej Dreg od zarania dziejów był chodzącym sreberkiem, kampania i temat Karnawału zmotywował do pomalowania. W pierwszej wersji dzierżył pochodnię, byłem wtedy młody i głupi. Łapka z pochodnią poszła do kosza, zmagnesowałem go w takiej wersji z myślą, że w przyszłości wymienię mu broń, jak tylko dopadnę bitsa z halabardą lub włócznią pasującą do jego marnej sylwetki.  

Igor (kolorowy) gra od trzeciego scenariusza kampanii. 

 

  Ot pierwszy raz robiłem krótkie filmiki, również straciłem cnotę z wrzucaniem tego na youtuba (nawet nie wiedziałem, że "mam tam konto"). A że miałem filmik z rozstawienia przed 3 scenariuszem to... prezentacja. Na bałagan w salonie nie zwracajcie uwagi, tak już musi być.

 


 

6 komentarzy:

  1. Pora docenić Igora :D bez drega to ani rusz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani rusz. Sentyment naszedł na wspomnienie z młodości, gdy przygodę w świecie Wampira.Maskarady zaczynaliśmy od typowych ghuli, sługusów kainitów.

      Usuń
  2. Po pierwsze życzę szczęścia Hrabinie!

    Po drugi zacny Igor, Milordzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki.
      Tego dnia był sromotny wpier..l. :)

      Usuń
    2. Jak to mawiają w Sylvanii, nie zawsze świeci słońce! A wampir zawsze może spróbować przeżyć swojego wroga. ;)

      Usuń