czwartek, 3 czerwca 2021

Figurkowy Karnawał Blogowy Edycja LXXXII: Za(pasy)



  Ot zaplanowałem, że w środę choćby się waliło, to muszę wreszcie coś pomalować. Postanowienie zrealizowałem, a wyboru co dotknę pędzlem dokonał za mnie Quidamcorvus ogłaszając przechwycenie 82 edycji Figurkowego Karnawału Blogowego i podając temat „Za(pasy)”.

Oto Antajos.

 


  Antajos, syn Gai i Posejdona, był libijskim gigantem, o ogromnej sile, którą odzyskiwał za każdym razem kiedy dotknął ziemi. Lubował się w pojedynkach zapaśniczych, na które wyzywał napotkanych na swej drodze, a po zwycięstwach – zjadał truchła przeciwników.

 


 


5 komentarzy:

  1. Zacny Wrestler z tego Antaeusa. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Się zobaczy. Nigdy jeszcze nie miał okazji wylądować na stole :)

      Usuń
  2. Za(paśnik) jak się patrzy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Za dzieciaka się oglądało wrestling na jakiś niemieckim kanale satelitarnym, ależ ja byłem zdziwony, że oni po takich ciosach nie krwawią.

      Usuń