Trylogia Eisenhorna - Dan Abnett
Xenos
Pocisk trafił mężczyznę tuż pod nosem, roztrzaskując kości czaszki i
łamiąc zęby, które trysnęły na wszystkie strony. Nieszczęśnik postąpił
do przodu jeszcze kilka kroków, a potem upadł. Jego martwe palce
zacisnęły się kurczowo na spuście, a strzelba wypalała raz po raz. Woda,
płyny organiczne i tablice rozdzielcze hibernatorów fruwały wokoło,
rozrywane promieniami lasera. Do moich uszu dobiegły kolejne krzyki
umierających. Poprzez te wrzaski i syk parującej cieczy dosłyszałem
odgłos oddalających się ode mnie kroków. Eyclone uciekał. Ruszyłem za
nim w pościg, mijając kolejne galerie i sale pełne szeregów komór
kriogenicznych. Zewsząd dobiegały mnie krzyki i łomotanie w pokrywy
hibernatorów... Boże mój! Imperatorze! Pomóż mi, bo nie jestem w stanie
zapomnieć tego, czego tam doświadczyłem.
..................................................................................................................................................
Malleus
W 41 milenium wrogowie ludzkości są śmiertelnie niebezpieczni. Stale
knują spiski, a ich siły rosną. Podczas gdy na frontach żołnierze
przeciwstawiają się najeźdżcom z bronią w ręku, na zapleczu święta
Inkwizycja ściga tych najbardziej przerażajcych: złowróżbnych psioników,
xenos i demony. Inkwizytor Eisenhorn wpada na trop sił, które musi
zniszczyć, gdyż w przeciwnym wypadku na jego głowę spadnie gniew
Kapituły Malleus.
..................................................................................................................................................
Hereticus
Niezliczone światy są teatrem wojny, którą Inkwizycja prowadzi przeciwko najgorszym wrogom ludzkości: obcym, splugawionym i wszetecznym. Kiedy w bitwie przeciwko jednemu z najstarszych przeciwników ludzkości zaczyna mu grozić śmierć, Inkwizytor Eisenhorn jest zmuszony zastosować budzące grozę środki, aby ocalić życie swoje i swoich przyjaciół. Powstaje pytanie, jak głęboko może zanurzyć się w odmęty tajemnic Chaosu, zanim przeistoczy się w jednego z tych, których poprzysiągł zniszczyć.
..................................................................................................................................................
Zwiastun Nocy - Graham McNeill
Uriel Ventris, nowomianowany kapitan Czwartej Kompanii Ultramarines, zostaje wysłany na Pavonis, planetę gnębioną plagą eldarskich piratów i niepokojami wewntrznymi. Po przybyciu na miejsce okazuje się, że nic nie jest takie, jakie się na pierwszy rzut oka wydaje, a intrygi kryją w sobie kolejne spiski. Czas ucieka, a Uriel i jego sprzymierzeńcy muszą stanąć do śmiertelnie niebezpiecznej gry, której stawką jest istnienie całej planety. Jeżeli nie odkryją, kto jest ich nieuchwytnym przeciwnikiem, dla dobra ludzkości Pavonis zostanie zniszczona.
..................................................................................................................................................
Oko Terroru -Bayley Barrington J.
W
mrocznej i gotyckiej przyszłości świata Warhammer 40.000, ludzka
cywilizacja stoi na krawędzi zagłady. Trwa wojna i kosmiczne floty
Imperium przygotowują się do krucjaty w samo serce Chaosu
– Oko Terroru. Tymczasem gwiezdny obieżyświat Maynard Rugolo poszukuje władzy i bogactwa przemierzając te obłąkane i przeraźliwe królestwa.
– Oko Terroru. Tymczasem gwiezdny obieżyświat Maynard Rugolo poszukuje władzy i bogactwa przemierzając te obłąkane i przeraźliwe królestwa.
..................................................................................................................................................
W głąb Maelstromu – Marc Gascoigne, Andy Jones
W mrocznej, gotyckiej przyszłości świata Warhammer, w roku 40.000 ludzkość znajduje się na krawędzi zagłady. W GŁĄB MAELSTROMU to zbiór kilkunastu krótkich opowiadań, rozgrywających się w tym mrocznym i przerażającym wszechświecie.
Głos Kargona niósł się nad równiną, na której stała jego armia. Przybyli tu ze wszystkich kontynentów, zostawiając za sobą zrujnowane miasta, zbierając się na kawałku pustyni, na którym niegdyś stała główna baza garnizonu Imperium. Piasek był sczerniały i nadtopiony w efekcie zastosowania ostatniego, rozpaczliwego środka obrony – detonacji pocisków nuklearnych całego garnizonu.
- Simon Jowett Piekło w butelce
Powietrze przeszywały ochrypłe okrzyki i syk rozgrzanego do białości metalu. Potężne salwy laserów raz za razem trafiały w kadłub statku kosmicznego. W środku ludzie dławili się od gorącego powietrza. Kule ognia eksplodowały, podpalając uciekających pasażerów, topiąc metal i plastik.
- Barrington J. Bayler Dzieci Imperatora
..................................................................................................................................................
Strefa śmierci - Marc Gascoigne, Andy Jones
W dzikim postindustrialnym świecie, zakamarkach tuneli i ruin, gangi
renegatów walczą z całą bezwzględnością o przeżycie. Strefa Śmierci to
zbiór opowiadań utrzymanych w konwencji mrocznej SF opisujących przygody
w zdewastowanym miejskim piekle Nekromundy.
..................................................................................................................................................
Kosmiczny Wilk - William King
Kosmiczni Marines są ostatnią nadzieją ludzkości. Młodzieniec Ragnar
zostaje wybrany do dzikiego, ale dumnego Zakonu Kosmicznych Wilków.
Jednak w jego duszy budzi się bestia, którą musi opanować, jeśli chce ze
swoją wilczą sforą walczyć w obronie ludzkości.
Szpon Ragnara - William King
Drugi tom opowieści o Kosmicznym Wilku. Ukazuje on krwawe początki klanu
Kosmicznych Marines i pierwszą misję Ragnara jako wojownika. Ragnar
przemierza galaktykę, by na koniec zmierzyć się z ciemną stroną własnej
osobowości.
..................................................................................................................................................
Szary Łowca - William King
W koszmarnym świecie 41 milenium galaktyką wstrząsa wojna. Jedyną obronę ludzkości przed całkowitą zagładą stanowią Kosmiczni Marines, a pomiędzy nimi najdziksze są Kosmiczne Wilki.
Kiedy siły Chaosu wykradają jedną z najjaśniejszych relikwii Zakonu, młody brat zakonny, Ragnar, zostaje rzucony w wir desparackiej walki o jej odzyskanie. Musi zdążyć, zanim najstraszliwszy, starożytny wróg ludzkości zostanie uwolniony z wielowiekowego więzienia.
..................................................................................................................................................
Wilcze Ostrza - William King
Starożytny Dom Nawigatorów Belizariuszy od dawna był związany sojuszem z Kosmicznymi Wilkami. W zamian za nawigację przez niebezpieczną Osnowę, Kosmiczne Wilki oferowały honorową gwardię elitarnych wojowników – Wilczych Ostrzy do ochrony Domu.
Ragnar rozpoczynając wypełnianie swoich obowiązków na starożytnej planecie Terra, szybko zostaje uwikłany w skrytobójczą intrygę, której korzenie sięgają głębin Imperium. Nienawykły do machinacji politycznych, musi zwrócić się ku furii Wilków, jeśli ma uratować szlachecką dynastię i odzyskać swój honor.
..................................................................................................................................................
Synowie Fenrisa - Lee Lightner
Niewielu spośród Kosmicznych Wilków dorównuje sławą Ragnarowi Czarnogrzywemu. Jego czyny przeszły do legendy, a odwaga okazała się bezgraniczna. Gdy Ragnar i jego bracia z Wilczych Ostrzy zostaną wysłani, by zbadać wieści o napaściach Chaosu na planecie Hyades, spotkają swych najbardziej zaciekłych rywali: Kosmicznych Marines z Mrocznych Aniołów. Odżyje pamięć o prastarych zatargach, a gdy obie strony sprowadzą posiłki, sytuacja wymknie się spod kontroli. Czy zwaśnione Zakony zdołają dojść do porozumienia i rozpocząć współpracę, nim bezlitosne siły Chaosu wykorzystają ich nieuwagę do zrealizowania swych nikczemnych planów?
..................................................................................................................................................
Duchy Gaunta
Pierwszy i Jedyny z Tanith - Dan Abnett
W mrocznej, gotyckiej przyszłości świata Warhammer, w roku 40.000
ludzkość znajduje się na krawędzi zagłady. Imperium, walczące o
przetrwanie w galaktyce, stawia czoła wciąż nowym niebezpieczeństwom. W
skażonych przez Chaos światach Sabbat, Imperialny Komisarz Ibram Gaunt
musi walczyć zarówno z legionami Chaosu jak i wewnętrznymi starciami
między regimentami. Pierwszy i Jedyny z Tanith jest epicką opowieścią o
planetarnych podbojach, wielkich ambicjach, zdradzie i honorze.
..................................................................................................................................................
Komisarz Gaunt - Dan Abnett
W świecie Warhammera 40000 ludzkość balansuje na krawędzi zagłady.
Imperialna Gwardia z Tanich stanowi pierwszą linię obrony przed
bezlitosnym wrogiem. Dla żołnierzy z oddziału Pierwszy i Jedyny, oraz
ich nieustraszonego dowódcy, komisarza Ibrama Gaunta, ta wojna to
miejsce, w którym muszą być gotowi do ofiar nie tylko z własnych ciał,
ale i dusz.
..................................................................................................................................................
Nekropolia - Dan Abnett
Na rozdartej wojną planecie Verghast,
Komisarz Ibram Gaunt i jego żołnierze trafiają w sam środek krwawej
wojny domowej. Gdy zdradą i podstępem wróg zdobywa mury oblężonego
miasta-kopca, wśród dotychczasowych towarzyszy broni rodzi się
rozgoryczenie i wzajemna nienawiść. Duchy z Tanith nigdy wcześniej nie
są tak blisko ostatecznej zagłady. Czy Gauntowi uda się uratować Vervun
przed mrocznymi legionami Chaosu? Czy znajdzie sojuszników w tej misji?
Czy uda mu się zwerbować nowych żołnierzy do zdziesiątkowanego regimentu
i ponownie zjednoczyć Duchy?
..................................................................................................................................................
Gwardia honorowa - Dan Abnett
Komisarz Gaunt i Duchy tym razem walczą
na Hagii, świecie-świątyni, którego zdobycie ma istotne znaczenie
taktyczne i duchowe. Gdy potężna flota Chaosu pojawia się w pobliżu
planety, Gaunt i jego żołnierze zostają wysłani z misją uratowania
najświętszych relikwii Imperium - szczątków starożytnej świętej, która
przed tysiącleciami poprowadziła ludzkość ku gwiazdom.
..................................................................................................................................................
Karabiny Tanith - Dan Abnett
Niespodziewany atak hordy Chaosu powstrzymał Krucjatę o Światy Sabbat.
Wojska Imperium zostały odcięte od baz zaopatrzenia. Brakuje amunicji i
paliwa. Komisarz-pułkownik Gaunt wraz z Pierwszym i Jedynym z Tanith
muszą zdobyć Phantine, świat bogaty w prometan, ale tak skażony, że
jedyną możliwością ataku jest desant z powietrza. Jest to niebezpieczny i
jak dotąd niesprawdzony manewr. Czy w zetknięciu z zabójczym otoczeniem
i śmiertelnym wrogiem Gaunt i jego żołnierze mają szanse na przeżycie?
..................................................................................................................................................
Czyste srebro - Dan Abnett
Na bitewnych polach Głównej Aexe oddziały Gwardii Imperialnej zwarły się
w śmiertelnym klinczu z mrocznymi siłami Chaosu. Komisarz Ibram Gaunt
ze swoim regimentem - Pierwszym i Jedynym z Tanith - zostaje bezmyślnie
wrzucony w piekło okopowych walk, gdzie życie od śmierci oddziela
jedynie nawała artyleryjska. Jedyną szansą Gaunta i jego lekko
uzbrojonych zwiadowców jest zgłoszenie się na misję, której nikt nie
śmiał się podjąć!
..................................................................................................................................................
Męczeństwo Sabbat - Dan Abnett
Na spustoszony atakami Chaosu układ Sabbat spłynęła fala odnowionej
nadziei wraz z pojawieniem się dziewczęcia, podającego się za nowe
wcielenie Świętej Sabbat. Mimo wątpliwości żywionych przez naczelne
dowództwo, jej obecność okazuje się źródłem inspiracji dla oblężonych
żołnierzy Imperium. Mroczne siły Chaosu nie zamierzają jednak zignorować
nowego zagrożenia. Gdy wyślą przeciw niej swych najstraszliwszych
zabójców, na barkach Komisarza Gaunta i jego oddziału spocznie
odpowiedzialność utworzenia ostatniej linii obrony!
..................................................................................................................................................
Zdradziecki generał - Dan Abnett
Wybawiciel… czy zabójca?
W
pierwszej księdze nowej serii o Duchach Gaunta wysoki rangą oficer
Imperium został pochwycony przez mroczne siły Chaosu. Ibram Gaunt musi
zebrać doborowy oddział najbardziej zaufanych żołnierzy i zapuścić się
daleko poza linie wroga. Ich misja polega na uratowaniu oficera, o ile
będzie to możliwe. Jeśli jednak pojawi się zagrożenie, że posiadane
przez niego ważne informacje zostaną ujawnione, akcja ratunkowa zmieni
się w próbę zamachu.
..................................................................................................................................................
Ostatni rozkaz - Dan Abnett
Trwa wojna o Światy Sabbat.
Komisarz-pułkownik Ibram Gaunt powraca z piekielnie trudnej misji na
tyłach wroga i przekonuje się, że jego regimentu już nie ma. Żołnierze z
Tanith zostali przydzieleni do innego pułku i ze względu na znakomite
umiejętności zwiadowcze wykonują najbardziej niebezpieczne zadania.
Pamiętając o niedawnych koszmarnych doświadczeniach, Gaunt musi stoczyć
najtrudniejszą walkę w życiu: zebrać Duchy i poprowadzić je do
zwycięstwa przeciwko mrocznym siłom Chaosu.
..................................................................................................................................................
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz