poniedziałek, 24 września 2018

Spis książek z uniwersum Warhammera wydanych przez Copernicus Corporation część 1









Krew Gileada - Dan Abnett, Nik Vincent

  

Saga o zagładzie rodu wysokiego elfa, Gileada Lothain. Wraz z wiernym towarzyszem Fithvalem, Gilead, wojownik cienia i ostatni z rodu Tor Anrok, przemierza świat Warhammera, szukając zemsty na sługach ciemności.


..................................................................................................................................................

 Rota - Dan Abnett

 

Dwaj rajtarzy przechodzą chrzest bojowy podczas bitwy, w której Imperium stara się odeprzeć nawałę plemion z Północy. W czasie tej najważniejszej bitwy rozstrzygną się ich losy, gdy przypadek rzuci ich na oddzielne strony barykady... Na tych mrocznych i okropnych ziemiach, gdzie najsilniejsze przyjaźnie mogą zawieść i narazić na najgorszy ból, przeznaczenie dusz przypieczętuje się raz na zawsze... 



..................................................................................................................................................

Wojownicy Ulryka



W ponurym świecie Warhammera mrok ogarnia Middenheim - Miasto Białego Wilka. Jedynie dzielni Rycerze Świątyni Ulryka, wspomagani przez niespodziewanych sprzymierzeńców, mogą przeciwstawić się knowaniom nikczemnych wyznawców Ciemności. Czy Rycerze Zakonu Białego Wilka uratują miasto swego boga?
Antologia opowiadań o rycerzach zakonu Białych Wilków.


..................................................................................................................................................


Zavant - Gordon Rennie 
 

Stary Świat jest mrocznym i niebezpiecznym miejscem. Mury miast nie dają schronienia, gdyż zło grasujące po ich okrytych mgłą ulicach jest śmiercionośne, jak i nieuchwytne. Do akcji wkracza Zavant Konniger, wielki mędrzec i detektyw w Altdorfu. W towarzystwie niziołka Vido, swego wiernego służącego, ten znakomity uczony musi posłużyć się potęgą swej dedukcji, by rozwiązać najbardziej złowrogie tajemnice swych czasów. 


..................................................................................................................................................

Wino Snów - Brain Craig 


Młody kupiec winny odkrywa przepadkiem tajemniczy spisek, którego centrum leży w cienistych dolinach u stóp Gór Szarych. Za sprawą tajemniczego nieznajomego Reinmar Wieland poznaje straszliwe tajemnice ukryte pod ziemiami należącymi do Cesarstwa, a także poznaje sekrety dziwnego i zakazanego eliksiru zwanego Winem Snów.  



..................................................................................................................................................

Magiczna pożoga - Jonathan Green 


Mroczne hordy Chaosu Lorda Archaona pustoszą Stary Świat i wszyscy dobrzy ludzie Imperium muszą odpowiedzieć na wezwanie do walki z nadciągającym złem. Na ich czele stoi ognisty czarodziej, Gerhart Brennend - samotnik, którego tajemnicza przeszłość skrywa tragedię. Burza Chaosu zbliża się do imperialnego miasta Wolfenburg. Nadchodzi desperacka bitwa i rozlew krwi, jakiego jeszcze nie było! Wolfenburg nie może upaść!  


..................................................................................................................................................

Honor poległych - Robin D. Laws


Potężne armie Imperium ścierają się z niszczycielskimi hordami zła, zostawiając po sobie pożary i ruiny, martwych i umierających. Pomysłowa Angelika Fleischer utrzymuje się z rabowania skrwawionych pól bitewnych, przeszukując poległych żołnierzy obu armii w nadziei na znalezienie przy nich kosztowności i złota. Ale spotkanie z tajemniczymi braćmi Kopf sprawia, iż Angelika pragnie tylko jednego: dowiedzieć się prawdy leżącej pod przykrywką poszukiwań ich zaginionego brata zanim ich wszystkich ogarnie fala wojennej zawieruchy.


..................................................................................................................................................


 Błędny Rycerz - Anthony Reynolds


Honor zobowiązuje szlachetnych rycerzy Bretonii do walki w imię króla i obrony swych ziem przed najeźdźcami.

Gdy lord Bastonne śmiertelnie zachorował, jego dwaj synowie, Calard i Berelis, zmuszeni są bronić honoru swego szlachetnego rodu. Gdy horda zielonoskórych wypełza z Lasu Châlons, rycerze zostają wezwani do Bordeleaux, by wspólnie odeprzeć plugawe bestie. Nie zdają sobie jednak sprawy, że prawdziwy przeciwnik dopiero się ujawni. Głęboko w leśnych ostępach czai się śmiertelnie niebezpieczny wróg, który rzuci siły Bordeleaux na kolana i odkryje przerażającą tajemnicę z przeszłości Calarda. 



..................................................................................................................................................

Szczurołap - Bruno Lee

Heiko Geissner, otrzymawszy rozkaz przeprowadzenia śledztwa w sprawie serii tajemniczych kradzieży, traktuje go jako kolejną próbę sprawdzenia swoich detektywistycznych zdolności. Jednak w ponurym, gotyckim Starym Świecie, w którym makabra i szaleństwo mieszają się z rzeczywistością, zwykłe dochodzenie może doprowadzić do bardzo niepokojących odkryć...

Heiko bez ostrzeżenia zostaje rzucony w świat przerażających sekretów i potwornych stworzeń. Nikt nie chce dać wiary jego ostrzeżeniom przed złowrogimi „szczuroludźmi” – przeciwnie, zostaje okrzyknięty szaleńcem i heretykiem. Zmuszony do ucieczki, zwraca się o pomoc do krasnoludów, lecz czy rasa dumnych wojowników zniży się do pomocy człeczynie?  


..................................................................................................................................................

Wewnętrzny wróg - Richard Lee Byers
  
W Imperium czarodziejskie praktyki są ściśle nadzorowane przez Kolegia Magii. Pomimo tego wędrowni magowie przemierzają świat, ścigani przez gorliwych członków Świętego Zakonu Sigmara. Gdy czarodziej Niebios, Dieter Schumann, pada ofiarą oskarżenia o herezję, zostaje zaszantażowany przez tego samego łowcę czarownic, który go zadenuncjował. Aby oczyścić swoje imię i uniknąć stosu, Dieter musi przeniknąć w szeregi Czerwonej Korony, kultu Chaosu, i ustalić tożsamość jego przywódcy. Jednakże wstępując do kultu, Dieter ryzykuje nie tylko swoje życie, ale również duszę. Czy zdoła oprzeć się zepsuciu Chaosu i czy łowca czarownic, który trzyma go w szachu, dotrzyma swojej części umowy? 


..................................................................................................................................................

Pałac Władcy Plag - C. L. Werner  

Nękany poczuciem winy i rozpaczą, ostatni wojownik z dzikiego plemienia Norsmenów wyrusza na niebezpieczną wyprawę w głąb Pustkowi Chaosu, do krainy magii i obłędu położonej na dalekiej północy Starego Świata.
Odrażające potwory, zachłanne demony. Nawet ziemia stanowi nieustanne zagrożenie dla bohatera i jego drużyny wojowników. Jaką cenę musi zapłacić śmiertelnik, by wykraść bogu jego skarb?
Demony, czarnoksiężnicy i potworności Chaosu – Pałac Władcy Plag ma w sobie wszystko, co decyduje o wyjątkowości świata Warhammera.



..................................................................................................................................................
Pradawna krew - Robert Earl
 
Życie w Starym świecie jest ciągłą walką o przetrwanie, zwłaszcza dla wędrownego plemienia Strzyganów, przemierzającego ziemie Imperium. Gdy pojawia się coraz więcej doniesień o chorobach i znikających ciałach, Książęta-Elektorzy, Averland i Stirland, decydują się pozbyć strzygańskiego zagrożenia raz na zawsze, wypędzając ten lud z Imperium. Strzyganie zostają otoczeni przez przeważające siły bezwzględnych najemników. Jednak niedoszli oprawcy na własnej skórze przekonują się o potędze plemienia, w którego obronie stają mroczni, pradawni sojusznicy... 

.................................................................................................................................................. 
Runiczny Kieł - C. L. Werner
 
Przyszłość Wissenlandu waży się na szalach losu, gdy potężna horda Nieumarłych sieje spustoszenie w prowincji. Gdy siły Imperium są bezlitośnie odpierane, Książę i jego doradcy układają desperacki plan chcą znaleźć zaginiony Runiczny Kieł Sollandu, bowiem mając tę legendarną broń z pewnością odniosą zwycięstwo. Baron von Rabwald i niewielki oddział zbrojnych wyruszają w góry na poszukiwania miecza, lecz czy zdołają go znaleźć, a nawet powrócić zanim będzie za późno.


..................................................................................................................................................  

Kroniki Chwały 
 Zbiór opowiadań.  




..................................................................................................................................................  

Zaragoz - Brain Craig

Opowieść o Zaragoz to opowieść o zdradzie, która miała miejsce dawno temu, lecz której poplątane nici, jak to zwykle z nićmi zdrady bywa, sięgają poprzez lata aż do dzisiejszego dnia. "Zaragoz" jest jedną z trzech opowieści minstrela Orfeo. Owe klasyczne opowiadania fantasy pełne przygód i tajemnicy wydane są w Polsce po raz pierwszy. Cała trylogia z pewnością zadowoli dawnych i nowych fanów Warhammera.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz