niedziela, 16 czerwca 2013

Ja i czereśnia, czereśnia i ja






 Czerwiec, najgorszy miesiąc w tym roku, dał się w kość. Drugi tydzień, najdłuższy z tygodni w tym miesiącu. Niedziela, bardzo ciężki dzień - straciłem dziś cnotę na odbiorach w pracy oraz przy... hmmm nie ważne. Dzięki za wsparcie, nie długo przejmujemy władzę.
Po poobiedniej reorganizacji sił (drzemce), postanowiłem się więcej nie zarywać. Zmotywowany, obszyłem zaległości (koszula, spodnie). Pożyczyłem papierosa od szanownej pani Wiesi by nabić fajkę i wskrabując się na czereśnie, która za trzy dni, da taki plon-owoc, że huhu... powiedziałem niczym Stanisław Bareja... "zmiany, zmiany, zmiany" szykują się zmiany.





















Korzystając z siły, którą dała mi 4ta tatra, wrzucam zdjęcie Krzysia, by Szanownym Państwu pokazać jak z grubsza wygląda krew i pot, co absorbuje 90% energii, czym są lata wyrzeczeń .... tym oto czymś co kiedyś będzie domem rodzinnym moich dzieci.







Tak, żeby blog utrzymywać nadal w rytmie ku jakiemu został stworzony - bitewniakowym, zapraszam na...



Zapraszamy wszystkich do wzięcia udziału w konkursie malarskim SPELLCROW
29 czerwca w Paradox Cafe od godziny 10:30 do godziny 12:00 będą przyjmowane modele do konkursu. Każdy z uczestników może zgłosić jeden dowolny model z katalogu produktów SPELLCROW. Gwarantujemy super zabawę oraz świetne nagrody!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz